Wednesday, May 15, 2013

Gigi oh gigi...

Assalamualaikum semua...
Hari ni bersiaran pepagi..hu..hu...En.suami hari ni keluar awal ke hospital. Dia ada operation gigi. 4 batang gigi nak kena cabut, 2 cabut biasa dan 2 batang lagi perlu operate. Hope everything goes smooth lah...Aminnn....
Yang tak bestnya, aku tak dapat teman dan tunggu..kalau aku sorang confirmlah aku teman..memikirkan si Haiqal, terpaksalah tunggu kat rumah je. Sekarang ni pun dia belum bangun lagi. Dia pula jenis yang tak boleh tunggu lama-lama, cepat bosan..kang lama sangat, dia meragam pula. Nak tak nak tunggu adik ipar datang tengah hari nanti baru sama-sama tengok en. hubby.
Aduh...suami yang nak operate, aku pula yang rasa debarannya...malam tadi rasa tak boleh nak tidur. Tengok en. suami, relak je..nyenyak je dia tidur. Kalau aku kat tempat dia, rasanya semingu sebelum operate dah rasa tak lalu nak makan, tak boleh nak tidur...hu..hu...
Mungkin orang kata just cabut gigi je tapi kali ni hubby aku akan di bius satu badan. Masa operate nanti dia tak sedar langsung, tu yang merisaukan aku..kesan-kesannya nanti..Sebelum ni adalah aku pujuk dia tak payahlah buat operate tu, biarkan je gigi tu reput sendiri..ermmm...dia tetap nak buat juga, coz gigi geraham last dia tumbuh senget dan berlubang. Tu yang bila sakit memang tak boleh nak tahan.
Oklah, nak buat keje rumah dulu...Have a nice day!!!Doakan my hubby ya...TQSM 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...