Thursday, February 16, 2012

Alhamdulillah..tak kusangka....

Assalamualaikum...Alhamdulillah, syukur ke hadratmu Illahi.....=)
Ceritanya bermula semalam, seperti biasa kalau aku try resepi-resepi baru aku akan upload gambar kat dalam facebook. Kebetulan semalam aku ada buat apam polkadot untuk minum petang. Habis je upload, tak lama lepas tu ada orang komen tanya aku buat ke? aku pn jawab yelah dan aku saje-saje tanya samaada dia nak order ke??? tak sangka pula dia kata boleh juga...terkejut aku masa tu, yelah dari sesaja buat ada pula orang nak order...mungkin dah rezeki Haiqal...
Alangkah gembiranya hati ni, yelah bukan senang orang nak rasa air tangan kitakan. Syukur sangat, tambahan lagi sedikit sebanyak bolehlah isi masa lapang dan buat income. Aku memang suka bab-bab baking ni...
Dalam gembira-gembira ni, terselit juga rasa risau dan gementar...risau hasil air tangan aku nanti tak memuaskan. hu..hu...maklumlah first time jual apam polka dot ni...Apa pun, kata suamiku kita perlu yakin dengan diri dan paling penting keikhlasan...
Nak tengok hasil apam polkadot aku??? ada di bawah ni....... =)

Apam Polkadot with Strawberry and Kiwi Filling.
Mudah-mudahan selepas ni rezeki Haiqal akan bertambah. Aminn...kepada teman-teman blogger yang ingin merasa air tangan Ibu Haiqal ni bolehlah komen kat entri ni ye atau di facebook Bay zura. 
P/s: Kepada Raihan thanks a lot dear sudi merasa air tangan akak yang tak seberapa ni...hope you like it..
 
 

3 comments:

mummy_ayu said...

wah..comel2 & gebu2 apam polkadot dia....

Kasih Ibu said...

to mummy ayu:he..he..tq..

Unknown said...

bay,cm nr nak uat dot2 tu yer...aku bt x jd ler..klako je.....anak ckp ibu napa x canti..hehehe......segan je....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...