Thursday, May 17, 2012

Alhamdulillah, satu permulaan...

Assalamualaikum semua...
Mood hari ni sangat gumbira dan terkejut...jeng..jeng...sebab apa agaknya ye???he..he...sebab anak bujangku dah boleh tidur kat bawah tanpa buai...
Entri sebelum ni aku da cerita Haiqal susah sangat nak tidur kalau tak ada buai. Alhamdulillah, tengah hari tadi saje ajak dia baring-baring kat katil. Sebelum tu aku ada masukkan dia dalam buai tapi dia tak nak tidur pula..Tu yang keluarkan dia terus ajak baring-baring kat atas katil. 
Aku pun buat-buat tidur, tengok dia susah juga nak tidur...guling sana guling sini..aku biarkan jer, last-last aku pun terlelap juga, pada hal konon-konon jer tidur tu..he..he...bila tersedar, aku tengok si Haiqal dah tidur kat sebelah...dalam hati, boleh juga budak ni tidur tapi syaratnya, kita pun kena baring sebelah dia juga..Kalau tak, sampai ke malamlah dia tak tidur...
Sekarang ni pun, malam aku dah tak masukkan dia dalam buai. Aku terus bawa dia masuk bilik tapi ada syaratnya juga...ibu dan ayah dia kena baring juga. Kalau salah seorang tak ada, tak adanya dia nak tidur. 
Berharap sangat Haiqal boleh tidur tanpa buai, tak payahlah usung buai ke hulu ke hilir lagi. Kesian buai tu, ke Johor di bawa, ke Penang dibawa...berjalan ke utara selatan jadinya...Oklah jom tengok gambar aksi Haiqal tidur..he..he...

amboi anak ibu heaven nya dia tidur... =)

endut..endutnya anak ibu ni...nyenyak sungguh dia tidur...

Ibu sayang Haiqal...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...