Tuesday, May 15, 2012

Kek Coklat lagi...

Assalamualaikum...
Saje meng "update" blog sementara menunggu suami balik. Actually, aku baru je habis buat kek coklat, konon-konon nya buat minum petang suami aku tapi sampai sekarang tak balik lagi..hu..hu..nampak gayanya buat minum malam lah ye... =)
Kek coklat ni entah dah ke berapa kali aku buat...ni antara"paberet" resepi kek coklat aku. Mudah dan simple je buatnya. Tapi sayang aku lupa dari mana aku ambil resepinya. Tak dapat nak bagi backlink ke tuan empunya resepi ni. Apapun, terima kasih bebanyak sudi share resepi yang sangat sedap ni.
Meh tengok hasil air tangan ibu Haiqal ni yang pastinya "comot" hu..hu...

kek baru keluar dari oven...tunggu sejuk...

dalam proses di "make up" dengan chocolate ganache...

dah siap..hasilnya agak comot..hu..hu...

slices for my son...and also for me...he..he...

Kepada sesiapa yang nak mencubanya bolehlah tengok resepinya di SINI ye.. 
Selamat mencuba...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...