Thursday, May 10, 2012

Hangin satu badan..Grrrrr!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum... 
Pepagi mood kureng...hu..hu..gara-gara kejadian semalam. sampai la ni masih ada saki baki lagi. Aduhai, menjejaskan kesihatan aku sungguh la..
Perasaan geram, marah, sakit hati, kecewa, sedih..semua bercampur baur...da macam air batu campur pula..ABC pun berbaloi juga sedap dan sejuk dimakan tapi ni panas dan hangin satu badan aku.
Apam..oh..apam..kesian ko dibuang macam tu je. Jadi habuan tong sampah pula. Sedih sangat bila air tangan aku tak dapat dirasa oleh customer aku. Dah la customer tu order banyak untuk family dia. Penat menunggu, bila dah sampai pula langsung tak boleh dimakan. Pastinya la dia sedihkan???aku lagilah bertambah sedih dan kecewa...
Geram sungguh aku dengan P** **j* ni.Gara-gara kelewatan hantar, habis rosak segala apam aku. Siapa yang rugi??? aku la...dengan duit pos lagi yang burn macam tu je. Umpama aku bagi free je duit tu kat perkhidmatan ni..Grrrrr.....Bila customer aku tanya kenapa lambat hantar, boleh dia kata ada masalah kat pejabat...tak ke geram aku jadinya...ish..ish...sabar jelah...
Mujur customer aku tak bayar lagi, so mudah sikit urusannya tak perlu nak pulangkan balik duitnya. Sebenarnya ni dah dua kali aku terkena..First case, alamat terang-terang aku tulis ke Muar, boleh pula dia hantar ke Kuantan...Dah tu nak hantar ke Muar balik ambil masa 2 hari..dah tentulah sampai-sampai je langsung tak boleh dimakan apam tu...

kesian ko apam tak rezeki nak dimakan...hu..hu...

kesian ko ladybird sepatutnya terbang ke muar, tak pasal-pasal sampai ke Kuantan
Alahai mungkin inilah yang dinamakan dugaan berniaga. Memang kena banyak-banyak bersabar dan bersedia apa saje yang bakal berlaku. Apa pun aku redha dengan apa yang berlaku, mungkin dah tak da rezeki. Mudah-mudahan bila aku redha, Allah akan murahkan rezeki aku selepas ni. aminn.... 
 
 
 
 

2 comments:

tok_chik said...

mengapa tk cuba menggunakan perkhidmatan kaurier yang lain seperti nationwide, citi link...citilink lebih murah puan
pengalaman saya hantar dengan pos laju..yg jauh dah sampai yang dekat 5 hari baru terima
laju bebenar le gamaknya

Kasih Ibu said...

to tok cik:oh..citilink lebih murah ye???kena try ni..tq for e info ye...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...