Thursday, February 23, 2012

Anak bujang ibu ni...

Assalamualaikum...
Wah..wah..anak bujang ibu ni ada je yang nak dibuatnya. Ibu dan ayah tak pernah pun ajar macam tu..ni belajar dari mana ni??? Nak tahu apa si Haiqal buat, meh tengok kat bawah ni...

dari kecik minat bebenor dengan tayar...pusing Haiqal...pusing lagi...=)

Apalah lagi nak dibuat dengan basikalnya tu...

Posing dengan tayar...he..he..
Haiqal ni kalau berjaya terbalikkan basikalnya, sukanya macam apa..siap tepuk tangan lagi...Bila dah terbalik, mulalah dia duk pusing tayarnya...tak tahulah apa yang istimewanya kat tayar tu...Mungkin dia pelik kot macam mana lah tayar tu boleh berpusing....
Tak pelah Haiqal, pusingla tayar tu selagi terlarat jangan anak ibu cabut tayarnya sudah..=) tak boleh percaya juga si Haiqal ni, kan nanti senyap je tup tup tayar dah tercabut...
Seronok melihat telatah Haiqal setiap masa, walaupun kadang-kadang menggugat kesabaran ibunya...tapi itu semua cabaran dalam mendidik dan menjaga anugerah Allah yang tak ternilai ni...MUHAMMAD AFIF HAIQAL BIN RAFIZAM!!! 

2 comments:

qemaishak said...

ammar pun gitu kak, lepas pusing dia p cari spanar kira nak baiki kereta dia hehe..suka tgk kaletah anak2 ni:)

Kasih Ibu said...

to qema: he..he..budak2 nikan pantang tgk org2 besar buat..terus je diikutnya..bila diperhati gelagat diorang rasa terhiburkan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...