Tuesday, March 6, 2012

Apam Polkadot +Bee + Lady bird untuk orang Genting

Assalamualaikum...
Terasa lama tak update blog...ermm...badan rasa letih, tu yang jadi malas nak buat apa pun..=(
Alhamdulillah jualan apam polkadot buat masa ni menggalakkan..Syukur ya Allah, kau kurniakan rezeki kepada keluargaku...Baru-baru ni dapat order "emergency"...kalau nak diikutkan seminggu ni jadual memang dah full, aku memang tak amik order lagi tapi tak sampai hati pula nak tolak order sorang customer ni.. beria-ia sungguh nak makan apam polkadot...dia kata mengidam sangat...dengar dia mengidam lagilah aku serba salah....
Malam Sabtu tu juga aku godek-godek kat dapur buat apam coz esok nak hantar kat dia. Dia pun sanggup turun dari Genting ke KL nak amik apam tu. Kami pun jumpalah kat KL Sabtu tu. Alhamdulillah, apam pun dah selamat sampai kat dia...
Feedback dari dia pun Alhamdulillah, amat berpuas hati dengan rasa, colour dan desigannya...Jom tengok apam yang aku buat khas untuk customer aku kali ni 

Apam Polkadot + Bee + Ladybird with Blueberry, Chocalate and kiwi Filling

Dah "cun"..he..he...
 

3 comments:

wida said...

comel2nya..

qemaishak said...

Memang cantik & kemas akak buat, tengok pun berkenan:)

Kasih Ibu said...

to wida: he..he..malu bee n ladybird.. =)

to qema : tq qema...=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...