Thursday, April 19, 2012

Gelagat Haiqal bersarapan pagi...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, pagi ni bumi disimbahi hujan dan terasa sejuknya sampai ke tulang. Hujan-hujan ni apa yang best ye nak buat..ermmm..sudah pastinya tidurla kan..tapi orang tua kata tak elok, rezeki menjauh nanti...tu yang ibu Haiqal meng"update"blog ni, dari tidur kan....=)
Entri kali ni aku hanya ingin berkongsi cerita dan gambar-gambar gelagat anak bujang kesayanganku. Gambar-gambar ni aku ambik masa Haiqal breakfast. Pada mulanya aku malu nak letak gambar haiqal ni kat sini tapi bila difikirkan ni pasti akan jadi kenangan paling indah bila Haiqal besar nanti...aku pun dengan bangganya letaklah gambar "18sx" ni kat sini..he..he..

alamak terkena tanagn la pula ...jilat pun sodapp ni.. =)

letak banyak-banyak baru sedap..

sapu jangan tak sapu....bagi rata ye anak ibu...

tak habis-habis lagi menyapu ke sayang ibu ni???

..jom makan..nyumm..nyum...

ermm..beria-ia je sapu roti..ermm..last nya makan brownies ibu juga..

berselera makan brownies...roti tu ibu yang habiskan la jawabnya...
Dah taukan kenapa aku segan letak gambar budak montel ni kat sini..hu..hu..tengoklah tu tak menyempat nak pakai baju dah sibuk nak sarapan. Ajak masuk bilik air,  mandi dulu tak nak. Terus je duduk atas kerusi ambil roti dan nutella.
Beria-ia menyapu roti, last-last brownies ibu dia juga yang dia makan. Mungkin Haiqal tak berapa suka roti kismis gardenia yang ayah dia beli ni. ada rasa cinnamon sikit. Aku pun tak berapa suka, anak tekak ni tak leh nak terima pula.
Oklah setakat ini je untuk kali ni...bila-bila ada kelapangan aku update lagi tentang anak bujang sorangku ini. Permata ibu dan ayah... Love you so much sayang... 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...